Regulamin strony

§ 1 Postanowienia ogólne

Regulamin określa przede wszystkim sposób i warunki korzystania z internetowego serwisu https://topm.pl oraz w odpowiednim zakresie z fanpage’a Organizatora dostępnego na portalu Facebook, konta Instagram, konta na platformie X, konta TikTok  i kanału YouTube, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną oraz tryb postępowania reklamacyjnego.

Regulamin jest udostępniany Użytkownikom nieodpłatnie, za pośrednictwem Strony internetowej https://topm.pl przed zawarciem umowy.

Postanowienia niniejszego Regulaminu stanowią treść umowy świadczenia usług drogą elektroniczną zawieranej pomiędzy Organizatorem a Użytkownikiem (Klientem).


§ 2 Definicje

Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, poza dniami ustawowo wolnymi od pracy zgodnie z ustawą z dnia 18 stycznia 1951 roku o dniach ustawowo wolnych od pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1920 ze zm.).

Fanpage na portalu Facebook – fanpage prowadzony przez Organizatora dostępny na portalu Facebook pod adresem: https://www.facebook.com/realadampietrasz.

Konto Instagram - https://instagram.com/adampietrasz

Kanał YouTube - https://www.youtube.com/@adampietraszPL

Konto na platformie X - https://www.tiktok.com/@adam.pietrasz

Konto TikTok - https://www.tiktok.com/@adam.pietrasz

Klient – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

Kodeks cywilny ― ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 1360 ze zm.).

Konsument – Klient będący osobą fizyczną, dokonującą z Organizatorem czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Organizator – Bartłomiej Pietrasz Konsulting, ul. Grzybowska 80/82 00-844 Warszawa, NIP: 754-274-68-34 adres strony https://topm.pl.

Polityka Prywatności ― Polityka prywatności i cookies stanowiąca dokument zawierający zbiór informacji kierowanych do Użytkowników w celu poinformowania ich o tym, jakie dane są zbierane i przetwarzane przez Organizatora dostępna pod adresem https://topm.pl/polityka-prywatnosci/.

Prawo autorskie ― ustawa z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 2509 ze zm.).

Przedsiębiorca ― Klient będący osobą fizyczną, osobą prawną lub jednostką organizacyjną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.

Przedsiębiorca na prawach konsumenta ― osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej

RODO ― rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L. z 2016 r., poz.119.1).

Serwis ― strona internetowa https://topm.pl oraz w odpowiednim zakresie Fanpage na portalu Facebook – fanpage prowadzony przez Organizatora dostępny na portalu Facebook pod adresem: https://www.facebook.com/realadampietrasz, Konto Instagram - https://instagram.com/adampietrasz, Kanał YouTube - https://www.youtube.com/@adampietraszPL, Konto na platformie X - https://www.tiktok.com/@adam.pietrasz, Konto TikTok - https://www.tiktok.com/@adam.pietrasz

System teleinformatyczny ― zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego.

Umowa ś.u.d.e. ― umowa o świadczenie przez Organizatora na rzecz Użytkownika usług drogą elektroniczną.

Urządzenie ― urządzenie elektroniczne, w szczególności komputer osobisty, laptop, tablet, smartphone, czytnik e-booków.

Ustawa o prawach konsumenta ― ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 287 ze zm.).

Użytkownik – każda osoba korzystająca z Zasobów Serwisu.

Informacja handlowa – każda informacja przeznaczona bezpośrednio lub pośrednio do promowania towarów, usług lub wizerunku przedsiębiorcy lub osoby wykonującej zawód, której prawo do wykonywania zawodu jest uzależnione od spełnienia wymagań określonych w odrębnych ustawach, z wyłączeniem informacji umożliwiającej porozumiewanie się za pomocą środków komunikacji elektronicznej z określoną osobą oraz informacji o towarach i usługach niesłużącej osiągnięciu efektu handlowego pożądanego przez podmiot, który zleca jej rozpowszechnianie, w szczególności bez wynagrodzenia lub innych korzyści od producentów, sprzedawców i świadczących usługi.

Regulamin – niniejszy regulamin.

Zasoby Serwisu ― oznaczają wszelkie materiały udostępniane w ramach Serwisu.


§ 3 Ogólne warunki korzystania z Serwisu

Przed rozpoczęciem korzystania z Serwisu, Użytkownik powinien zapoznać się z niniejszym Regulaminem oraz Polityką Prywatności.

Użytkownik przed podaniem swoich danych osobowych przyjmuje do wiadomości, że mogą być one przetwarzane przez Organizatora na zasadach określonych w Polityce Prywatności. Ponadto Użytkownik wyrażając chęć rozpoczęcia korzystania z Serwisu oświadcza, że:

  • jest pełnoletni, jest uprawniony do zawarcia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną,
  • podane przez niego dane nie naruszają jakichkolwiek praw osób trzecich i są zgodne ze stanem faktycznym,
  • zapoznał się z Regulaminem i zobowiązuje się go przestrzegać oraz zapoznał się z Polityką Prywatności.
  • Organizator świadczy za pośrednictwem Serwisu następujące Usługi elektroniczne:
  • umożliwienie korzystania z Zasobów Serwisu,
  • umożliwienie przesłania wiadomości za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego w ramach Serwisu,
  • umożliwienie w ramach produktów dostarczanych przez Meta Platforms Inc. dodawania posta, komentowania lub wyrażania reakcji oraz przesłania wiadomości za pośrednictwem komunikatora Messenger,
  • umożliwienie w ramach serwisu YouTube komentowania oraz przesłania wiadomości.

W celu zapewnienia prawidłowości świadczenia usług drogą elektroniczną, Użytkownik zobowiązany jest do podawania prawdziwych danych i informacji na swój temat oraz dokonywania ich bieżącej aktualizacji.


Użytkownik jest zobowiązany w szczególności do:

  • powstrzymywania się od jakichkolwiek działań mogących utrudnić lub zakłócić funkcjonowanie Serwisu,
  • powstrzymywania się od jakichkolwiek działań sprzecznych z prawem i naruszających prywatność innych osób, w szczególności niedostarczania treści o charakterze bezprawnym.
  • Użytkownik ma prawo w każdym czasie korzystać z Serwisu.
  • Użytkownik chcąc korzystać z Serwisu powinien spełniać następujące wymagania techniczne:
  • posiadać urządzenie umożliwiające dostęp do sieci Internet, wyposażone w sprawny system operacyjny,
  • zainstalować na urządzeniu, o którym mowa w pkt 1 powyżej najnowszej, aktualnej wersji przeglądarki internetowej zapewniającej dostęp do zasobów sieci Internet, takiej jak: Internet Explorer, Opera, Mozilla FireFox, Safari, Google Chrome lub innej kompatybilnej, obsługującej pliki cookies.
  • Użytkownik chcąc w pełni korzystać z Serwisu w ramach fanpage na portalu Facebook powinien ponadto posiadać konto na portalu Facebook oraz korzystać z komunikatora Messenger.
  • Użytkownik chcąc w pełni korzystać z Serwisu w ramach kanału YouTube powinien ponadto posiadać konto Google.

Organizator zastrzega sobie prawo do:

  • przejściowego zaprzestania działania Serwisu ze względu na czynności konserwacyjne lub związane z modyfikacją portalu, a także modyfikacji usług, narzędzi oraz sposobu działania Serwisu,
  • zaprzestania działalności lub przeniesienia praw na inne podmioty oraz podjęcia innych dozwolonych przez prawo czynności związanych z Serwisem, z zastrzeżeniem, iż w przypadku przetwarzania danych Użytkowników, Organizator poinformuje ich o takich planach i poprosi o wyrażenie zgody na przekazanie danych Użytkowników innym podmiotom ze wskazaniem o jakie podmioty chodzi,
  • odebrania Użytkownikom dostępu do zasobów w przypadku pojawienia się treści erotycznych, pornograficznych, zawierających nielegalne oprogramowanie lub informację na temat jego pozyskania, oraz innych treści sprzecznych z prawem albo z dobrymi obyczajami.


Organizator nie ponosi odpowiedzialności za błędy w transmisji danych, w szczególności spowodowane awarią systemów teleinformatycznych, systemów telekomunikacyjnych lub systemów zasilania wynikających z działania zewnętrznego operatora świadczącego te usługi.

Organizator wskazuje, że w Serwisie mogą znajdować się odesłania – linki umożliwiające w przypadku ich kliknięcia dotarcie do innych serwisów Organizatora jak również dotarcie do stron internetowych zarządzanych przez osoby trzecie. Korzystanie z innych serwisów lub stron internetowych zarządzanych przez osoby trzecie może wymagać akceptacji osobnych regulaminów lub zapoznania się z osobnymi politykami prywatności.

Zabronione jest kopiowanie, dystrybuowanie oraz ujawnianie jakiejkolwiek części Serwisu w żaden sposób, w tym między innymi poprzez automatyczny lub nieautomatyczny „scraping”.

Zabrania się sprzedawania, przenoszenia albo cedowania swojego prawa do korzystania z Serwisu, na osobę trzecią.

Umowa ś.u.d.e. zostaje zawarta z chwilą złożenia zamówienia, przesłania wiadomości za pośrednictwem formularza kontaktowego, dodania posta lub komentarza na fanpage na portalu Facebook, dodania komentarza na portalu Instagram lub w ramach YouTube oraz przesłania wiadomości za pośrednictwem komunikatora Messenger, w ramach Instagrama lub poprzez YouTube.

Użytkownik może w każdym czasie i bez wskazywania przyczyny rozwiązać umowę, o której mowa w poprzednim ustępie poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: pomoc@topm.pl, chyba że umowa została już w całości wykonana.

Organizator w niektórych przypadkach może indywidualnie dostosowywać ceny na podstawie zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

Organizator nie weryfikuje czy publikowane opinie, które są przez niego udostępniane pochodzą faktycznie i wyłącznie od Klientów (w tym Konsumentów), którzy używali danego produktu lub go nabyli (w tym korzystali z danej usługi).

§ 3.1 Warunki zakupu i korzystania z produktów “Protokół TMCS - Kurs Internetowy”,  “Protokół TMCS - Kurs Internetowy+”,  “Protokół TMCS - Testosteron”, “Protokół TMCS - Testosteron + Zaburzenia”

Produkty są cyfrowymi kursami internetowymi dostępnymi na Stronie Internetowej Organizatora. 

Konsument uzyskuje natychmiastowy dostęp po poprawnym zaksięgowaniu płatności poprzez zalogowanie się na indywidualne konto na Stronie Internetowej które Konsument otrzymuje wraz z zakupem.

Konsument otrzymuje nieograniczony w czasie dostęp poprzez Stronę Internetową Organizatora tak długo jak Strona Internetowa Organizatora funkcjonuje. W przypadku gdyby Organizator zamknął swoją Stronę Internetową z jakichkolwiek przyczyn to Organizator zobowiązuje się powiadomić o tym fakcie Konsumenta poprzez wiadomość e-mail wysłaną na adres powiązany z kontem Klienta na Stronie Internetowej Organizatora na przynajmniej 30 dni przed zamknięciem Strony Internetowej i udostępnić możliwość pobrania na swój komputer wszystkich materiałów związanych z produktem tak żeby Konsument miał do nich dostęp na swoim urządzeniu nawet po zamknięciu Strony Internetowej Organizatora.  

§ 3.2 Warunki zakupu i korzystania z usług „Konsultacja indywidualna (1 godzina)”, “Mentoring Indywidualny”

Usługi polegają na świadczeniu indywidualnej pomocy Klientowi przez Organizatora w wybranych indywidualnie kwestiach przez Konsumenta.

Usługi są ustrukturyzowane w formie 1 godzinnych konsultacji wykonywanych przez telefon lub wideo rozmowę przez internet względem preferencji Konsumenta. 

Zależnie od wybranego pakietu Konsument wybiera jednorazową konsultację lub więcej regularnych konsultacji.

Konsument po wykupieniu usługi otrzyma natychmiast dostęp do kalendarza w którym będzie mógł wybrać sobie odpowiedni dla niego dzień i godzinę na odbycie konsultacji. 

Konsument musi wybrać dzień oraz godzinę konsultacji w ciągu 7 dni od wykupienia usługi. Jeśli Konsument tego nie zrobi to usługa zostaje uznana za anulowaną i Konsument otrzyma zwrot pieniędzy w ciągu 14 dni na konto bankowe/kartę płatniczą z którego zapłacił za usługę. 

Organizator zobowiązuje się do zrealizowania usługi w ciągu 7 dni od wykupienia usługi w wybranym przez Konsumenta dni oraz godzinie. Jeśli Organizator nie wywiąże się z dostarczenia usługi w tym terminie to Konsument otrzyma zwrot pieniędzy w ciągu 14 dni na konto bankowe/kartę płatniczą z którego zapłacił za usługę. 

Zgoda Konsumenta na rozpoczęcie i wykonanie usługi przez Organizatora następuje w momencie odbycia konsultacji i ze względu na indywidualną naturę tej usługi która służy zaspokojeniu zindywidualizowanych potrzeb Konsumenta skutkuje utratą prawa Konsumenta do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni w zgodzie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta.

§ 3.3 Warunki zakupu i korzystania z usługi “Protokół TMCS - Mentoring”

Usługa polega na świadczeniu indywidualnej pomocy Klientowi przez Organizatora w postaci 4 konsultacji indywidualnych trwających po 1 godzinę każda.

Konsultacje wykonywane są przez telefon lub wideo rozmowę przez internet względem preferencji Konsumenta.

Konsument po wykupieniu usługi otrzyma natychmiast dostęp do kalendarza w którym będzie mógł wybierać sobie odpowiednie dla niego dni i godziny które są zgodne z wolnym grafikiem Organizatora.

Organizator zobowiązuje się do zrealizowania każdej konsultacji w wybranym przez Konsumenta terminie lub w ciągu maksymalnie 7 dni od wybranego terminu jeśli z jakichś przyczyn Organizator nie będzie mógł zrealizować konsultacji w wybranym przez Konsumenta terminie. W takim przypadku Organizator zaproponuje alternatywny termin Konsumentowi.

Zgoda Konsumenta na rozpoczęcie i wykonanie usługi przez Organizatora następuje w momencie odbycia pierwszej konsultacji i ze względu na indywidualną naturę tej usługi która służy zaspokojeniu zindywidualizowanych potrzeb Konsumenta skutkuje utratą prawa Konsumenta do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni w zgodzie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta.


§ 4 Odstąpienie od umowy

Jeśli inne zapisy dotyczące zamówienia konkretnego produktu lub usługi nie stanowią inaczej, to klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę z Organizatorem, może w terminie 14 dni od umowy odstąpić, bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, stosownie do przepisów ustawy o prawach konsumenta. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia zawarcia Umowy.

Konsument może odstąpić od Umowy, składając Organizatorowi oświadczenie o odstąpieniu od umowy w formie elektronicznej lub pisemnej. Oświadczenie może zostać złożone poprzez użycie formularza kontaktowego na Stronie Internetowej lub poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres pomoc@TopM.pl. Organizator niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy prześle Konsumentowi potwierdzenie jego otrzymania.

W przypadku skutecznego złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy przez Konsumenta, Organizator obowiązany jest niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni zwrócić Konsumentowi otrzymaną od niego zapłatę za zakupione produkty i/lub usługi. 

Organizator dokonuje zwrotu zapłaty przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem Organizatora lub na odległość nie przysługuje Konsumentowi m.in. w odniesieniu do umów:

  • świadczenie usług, jeżeli Organizator wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Organizatora utraci prawo odstąpienia od umowy,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi, o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 
  • w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb – np. zamówienie w e-sklepie koszulki z zaprojektowanym przez siebie nadrukiem,

Postanowienia niniejszego paragrafu odnoszące się do Konsumenta stosuje się odpowiednio do Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.


§ 4.1 Dodatkowe możliwości odstąpienia od umowy oraz gwarancje zwrotu pieniędzy

Organizator oferuje dodatkowe opcje odstąpienia od umowy dla Konsumenta na niektóre ze swoich produktów i usług które funkcjonują niezależnie od statutowych praw Konsumenta związanych z Ustawą o prawach konsumenta.


§ 4.1.1 Dodatkowe możliwości odstąpienia od umowy oraz gwarancje zwrotu pieniędzy - Kurs internetowy “Protokół TMCS - Kurs Internetowy”,, Kurs internetowy “Protokół TMCS - Kompletny Kurs Internetowy”, “Protokół TMCS - Kurs Internetowy+”, “Protokół TMCS - Testosteron”, “Protokół TMCS - Testosteron + Eliminacja zaburzeń”

Na kursy internetowe Kurs internetowy “Protokół TMCS - Kurs Internetowy”,, Kurs internetowy “Protokół TMCS - Kompletny Kurs Internetowy”, “Protokół TMCS - Kurs Internetowy+”, “Protokół TMCS - Testosteron”, “Protokół TMCS - Testosteron + Eliminacja zaburzeń” Organizator we własnym zakresie oferuje dodatkową możliwość odstąpienia od umowy i uzyskania zwrotu pieniędzy która jest niezależna od statutowych praw Konsumenta związanych z Ustawą o prawach konsumenta. W ramach tej dodatkowej gwarancji Organizator gwarantuje Konsumentowi że w ciągu 30 dni kalendarzowych od zastosowania informacji w praktyce z wyżej wymienionych kursów poziomy testosteronu wolnego i całkowitego Konsumenta wzrosną względem jego poziomów przed zastosowaniem informacji z kursu lub jeśli się tak nie stanie to Konsument jest uprawniony do odstąpienia od umowy i otrzymania zwrotu pieniędzy w wysokości pełnej zapłaconej kwoty za kurs. Jeśli Konsument chce skorzystać z tej dodatkowej możliwości odstąpienia od umowy to musi w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty zakupu udokumentować odpowiednie zastosowanie kursu oraz brak wzrostu jego poziomów testosteronu wolnego oraz całkowitego przesyłając swoje żądanie odstąpienia od umowy w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty zakupu na adres pomoc@TopM.pl wraz z następującymi informacjami :

  • Dołączyć swoje badanie krwi zrobione w ciągu maksymalnie 7 dni kalendarzowych od daty zakupu kursu pokazujące poziomy testosteronu wolnego, całkowitego, witaminy D3, cholesterolu całkowitego, cholesterolu HDL, cholesterolu LDL oraz Triglicerydów. To badanie dokumentuje punkt startowy Konsumenta.
  • Dołączyć swoje badanie krwi zrobione nie wcześniej niż 21 dni kalendarzowych od daty zakupu i nie później niż 30 dni kalendarzowych od daty zakupu kursu pokazujące poziomy testosteronu wolnego, całkowitego, witaminy D3, cholesterolu całkowitego, cholesterolu HDL, cholesterolu LDL oraz Triglicerydów. To badanie dokumentuje punkt końcowy Konsumenta.

Konsument kwalifikuje się na skorzystanie z tej dodatkowej opcji odstąpienia od umowy gdy poziom witaminy D3 na drugim, późniejszym końcowym badaniu jest większy niż poziom witaminy D3 na pierwszym, początkowym badaniu co sugeruje że Konsument zastosował przynajmniej jedną wskazówkę z kursu oraz gdy późniejsze i końcowe badanie nie wykaże wyższego poziomu testosteronu ani wolnego ani całkowitego Konsumenta względem jego pierwszego, początkowego badania. Bez względu na wszystkie inne wyniki jeśli drugie, końcowe badanie wykaże wyższy poziom testosteronu wolnego lub całkowitego względem ich poziomów początkowych z pierwszego badania to skuteczność kursu uznaje się za poprawną i Konsument nie będzie uprawniony do skorzystania z tej dodatkowej możliwości odstąpienia od umowy. 

Po upływie 30 dni od daty zakupu ta dodatkowa opcja odstąpienia od umowy bezwarunkowo wygasa. Żądanie skorzystania z tej opcji uznaje się za skuteczne tylko gdy Konsument wyśle swoje żądanie skorzystania z tej dodatkowej opcji odstąpienia od umowy oraz wszystkie dokumenty w komplecie potwierdzające brak skuteczności kursu w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty zakupu na adres e-mail pomoc@TopM.pl. Jeśli Konsument nie prześle wszystkich kompletnych dokumentów potwierdzających w tym czasie to Organizator poprosi o dokompletowanie ich ale Organizator nie gwarantuje czasu odpowiedzi i komunikacji zwrotnej przez co okres 30 dni kalendarzowych od zakupu może upłynąć zanim Organizator otrzyma komplet dokumentacji od Konsumenta dlatego Konsument powinien zwrócić szczególną uwagę żeby od razu za pierwszym razem przesłać komplet wymaganych dokumentów do tej dodatkowej opcji odstąpienia od umowy.

Gdy Konsument będzie kwalifikował się do skorzystania z tej dodatkowej opcji odstąpienia od umowy to Organizator w ciągu 14 dni kalendarzowych od wysłania przez Konsumenta swojego żądania z pełną dokumentacją potwierdzającą brak skuteczności kursu zwróci Konsumentowi pełną zapłaconą kwotę za kurs w taki sam sam sposób w jaki Konsument zapłacił.


§ 5 Ochrona danych osobowych

Organizator przetwarza udostępnione mu przez Klientów dane osobowe zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania i ochrony danych osobowych zostały uregulowane w Polityce Prywatności.

Klient zamieszczając w ramach Serwisu opinię o działalności Organizatora wyraża zgodę na użycie przez Organizatora swojego wizerunku, imienia i nazwiska oraz wypowiedzi. Wizerunek, może być wykorzystany przez Organizatora w materiałach promocyjnych lub reklamowych dotyczących zakresu działalności prowadzonej przez

Organizatora, w tym umieszczanych w Internecie.

§ 6 Ochrona praw autorskich, ograniczenia w użytkowaniu oraz odpowiedzialność

Projekt Serwisu wraz ze wszystkimi tekstami, skryptami, grafikami, elementami interaktywnymi i znakami handlowymi, usługowymi, zawartymi w Serwisie oraz wszelkim oprogramowaniem, kodem wykonywalnym i interfejsami zawartymi w Serwisie lub udostępnianymi za jego pomocą, jak również wszelkie nagrania mp3, video oraz e-booki udostępniane na łamach Serwisu odpłatnie lub nieodpłatnie – stanowią wyłączną własność Organizatora i podlegają ochronie na podstawie powszechnie obwiązujących przepisów prawa w tym w szczególności na podstawie przepisów Prawa autorskiego.

Użytkownik ma prawo do korzystania z wszelkich materiałów zamieszczonych w ramach Serwisu jedynie w zakresie własnego użytku osobistego. Wykorzystywanie materiałów w innym zakresie jest dopuszczalne wyłącznie na podstawie wyraźnej pisemnej zgody udzielonej przez Organizatora.

Niedozwolone jest wykorzystywanie w jakimkolwiek celu, w szczególności reklamowym, komercyjnym i promocyjnym, jakichkolwiek treści zawartych w serwisie, materiałów w formacie pdf, nagrań wideo i nagrań mp3, plików w formacie avi, mp4, mov lub w formie zapisu na płycie CD i DVD, jak również udostępnianie lub odtwarzanie publiczne, bez względu na cel i formę tych działań bez pisemnej zgody Organizatora.

Prezentowane na łamach Serwisu treści stanowią subiektywne opinie ich autorów oraz zawierają proponowane, przykładowe rozwiązania w konkretnych, ściśle opisanych sytuacjach. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za skutki zdarzeń wynikających z korzystania z treści zamieszonych w serwisie przez Użytkownika, w sposób niedozwolony, sprzeczny z dobrymi obyczajami lub niezgodny z prawem, zaś skutki te obciążają wyłącznie Użytkownika, który zachowania takie realizuje.

Zważywszy na ochronę przysługujących Organizatorowi praw autorskich, Użytkownik zobowiązuje się do niewykorzystywania treści umieszczonych w Serwisie w sposób niezgodny z obowiązującymi przepisami.

Użytkownik zobowiązuje się szanować i zachowywać prawa autorskie autora treści umieszczonych w Serwisie, a w szczególności nie będzie:

  • rozpowszechniać,
  • sprzedawać,
  • oddawać,
  • zamieniać,
  • przekazywać w jakiejkolwiek formie lub metodą,
  • modyfikować,
  • udostępniać podmiotom trzecim nieodpłatnie lub odpłatnie,
  • przerabiać,
  • publikować,
  • umieszczać on-line w formatach umożliwiających pobranie pliku; używać,
  • reprodukować,
  • dystrybuować,
  • publikować w sposób samodzielny lub powiązany z innymi;
  • używać, rozpowszechniać lub publikować w jakkolwiek znieważający, niestosowny sposób,
  • brać udział w jakimkolwiek działaniu, które zmierzałoby do naruszenia jakichkolwiek przepisów prawa, w tym naruszających dobra osobiste ich autora.

Użytkownik zobowiązuje się również, że z treści umieszczonych w Serwisie nie będzie usuwał informacji o ich autorze, ani o przysługujących mu do nich prawach autorskich, lub innych informacji umożliwiających identyfikację dzieła podlegającego ochronie.

Organizator ponosi przewidzianą przez prawo odpowiedzialność za zgodność świadczenia z Regulaminem.

§ 7 Meta Platforms Inc. oraz YouTube

Organizator korzysta z usług i technologii oferowanych przez Meta Platforms Inc. takich jak: Facebook, Messenger i Instagram jak również z serwisu YouTube należącego do Alphabet Inc.

W celu uzyskania pełnej dostępności w zakresie usług i technologii oferowanych przez Meta Platforms, Inc. i Alphabet Inc., Użytkownicy zobowiązani są do posiadania konta na portalu Facebook oraz Instagram lub aktywowania funkcji Messenger oraz WhatsApp oraz posiadania konta Google.

Organizator wskazuje, że korzystanie z usług i technologii oferowanych przez Meta Platforms Inc. i Alphabet Inc. może wymagać zapoznania się i akceptacji osobnych regulaminów udostępnianych przez Meta Platforms Inc. oraz Alphabet Inc. (YouTube).

Organizator dopuszcza możliwość kontaktowania się z nim poprzez portal Facebook (Messenger).

Przetwarzanie danych osobowych Użytkowników w ramach usług i technologii oferowanych przez Meta Platforms Inc. oraz Alphabet Inc., wykorzystywanych przez Organizatora, odbywa się zgodnie z Polityką Prywatności.

Organizator nie ponosi odpowiedzialności za brak dostępu lub brak pełnej funkcjonalności w zakresie korzystania przez Użytkowników z usług i technologii oferowanych przez Meta Platforms Inc. oraz Alphabet Inc., z przyczyn od niego niezależnych.

§ 8 Postępowanie reklamacyjne

Organizator ponosi przewidzianą przez prawo odpowiedzialność za zgodność świadczenia usług z Regulaminem wynikającą w szczególności z art. 43a-43q ustawy o prawach konsumenta. Użytkownikom Serwisu (w tym Klientom) przysługuje prawo do złożenia reklamacji w związku z funkcjonowaniem Serwisu poprzez dokonanie zgłoszenia pod adresem e-mail: pomoc@topm.pl.


Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej następujące dane:

  • oznaczenie Użytkownika – Klienta (imię i nazwisko, adres email),
  • oznaczenie Serwisu, którego działania reklamacja dotyczy lub oznaczenie Umowy (oznaczenie daty i miejsca szkolenia stacjonarnego),
  • przedmiot reklamacji,
  • ewentualne żądania,
  • uzasadnienie reklamacji.


Za datę złożenia reklamacji uznaje się datę doręczenia reklamacji Organizatorowi.

Organizator dochowa wszelkiej staranności, aby reklamacje były rozpatrzone najpóźniej w terminie 14 dni od ich otrzymania.

Organizator powiadomi Użytkownika (Klienta) o rozpatrzeniu reklamacji poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail podany w reklamacji.

Przedsiębiorcy niebędącemu Przedsiębiorcą na prawach konsumenta nie przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi/niezgodności z Regulaminem.

§ 9 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

Spór zaistniały pomiędzy Konsumentem a Organizatorem może zostać zakończony polubownie w drodze postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.

Udział Organizatora w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich jest dobrowolny, a przekazywane poniżej informacje nie stanowią zobowiązania Organizatora do wzięcia udziału w takim postępowaniu. W przypadku, gdy w następstwie złożonej przez Konsumenta reklamacji spór nie został rozwiązany, Organizator każdorazowo przekaże Konsumentowi w formie pisemnej lub innym trwałym nośniku oświadczenie o zamiarze wystąpienia z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich albo zgodzie na udział w takim postępowaniu albo o odmowie wzięcia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Brak działania ze strony Organizatora uznawany jest za brak zgody na udział w postępowaniu polubownym.

Na zasadach określonych w ustawie z dnia 15 grudnia 2000 roku o Inspekcji Handlowej (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1706 ze zm.), pod rozstrzygnięcie stałych sądów polubownych przy wojewódzkich inspektorach Inspekcji Handlowej może być poddany na wniosek Konsumenta spór o prawa majątkowe wynikające z faktu korzystania z Serwisu lub Umowy Sprzedaży.

Na zasadach określonych w ustawie o której mowa w powyższym ustępie, jeżeli przemawia za tym charakter sprawy, Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej podejmuje działania mające na celu pozasądowe rozwiązanie sporu cywilnoprawnego pomiędzy Konsumentem a Organizatorem poprzez umożliwienie zbliżenia stanowisk stron w celu rozwiązania sporu przez jego strony lub przedstawienie stronom propozycji rozwiązania sporu. Postępowanie wszczyna się na wniosek Konsumenta, złożony do Wojewódzkiego Inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Organizatora.

Konsument może również zwrócić się do powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów, do którego zadań należy w szczególności zapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów oraz występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów.

Zasady i procedury dostępu do pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich określane są odrębnie w przepisach prawa (w tym w szczególności w ustawie z dnia 23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich Dz.U., poz. 1823 ze zm.) lub w regulacjach stosowanych przez podmioty uprawnione w ramach rozwiązywania sporów konsumenckich, w szczególności, w obowiązujących w tych podmiotach regulaminach. Konsument może również uzyskać informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowych, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (w szczególności: https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php).

Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 roku w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich), Konsument może wnieść skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).


§ 10 Wyłączenie odpowiedzialności

Na stronie Organizatora można znaleźć różne przykłady rezultatów jakie osiągnął Organizator oraz klientci korzystający z usług oraz produktów i usług publikowanych przez Organizatora na przykład ale nie tylko przykłady sukcesów w relacjach interpersonalnych, zarobków, poprawy samopoczucia, markerów badań krwi etc.    

Wszystkie te przykłady są prawdziwe ale nie są one typowymi rezultatami, są ponadprzeciętne. Indywidualne rezultaty zawsze będą się różnić i sukces zależy od wielu czynników między innymi od poziomu motywacji, ilości włożonej pracy, etyki pracy, indywidualnych zdolności, doświadczenia, sytuacji ekonomicznej, wystąpienia nieprzewidzianych ryzyk oraz elementów losowych dlatego wszystkie przykłady rezultatów prezentowane przez Organizatora nie są żadnymi obietnicami podobnych lub takich samych rezultatów dla Konsumenta i nie są żadnymi gwarancjami rezultatów dla Konsumenta

Organizator nie jest wykształconym specjalistą w żadnej dziedzinie i jego porady, kursy, szkolenia oraz produkty nie są profesjonalną poradą ani finansową, ani psychologiczną ani lekarską. 

Organizator oraz wszystkie osoby związane z działalnością Organizatora nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za skutki, efekty i rezultaty Konsumenta związane z używaniem w praktyce produktów i kursów Organizatora. Konsument akceptuje że stosuje wszystkie kursy, produkty, porady i usługi Organizatora na własną odpowiedzialność i tylko on sam jest  wyłącznie odpowiedzialny za swoje działania, decyzje i ich skutki.

§ 11 Linki partnerskie i wynagrodzenie za współprace

Strony internetowe, szkolenia, kursy oraz inne osobiste rekomendacje Organizatora mogą zawierać rekomendacje innych produktów, usług i osób za których polecenie Organizator może  otrzymywać wynagrodzenie. Jeśli chcesz skorzystać z tych rekomendacji ale nie chcesz, żebym Organizator otrzymał za nią wynagrodzenie za polecenie Ci jej, to wyszukaj polecany przez Organizatora produkt/usługę/osobę samodzielnie w internecie i wejdź tam przez bezpośredni link a nie przez mój link partnerski. 

§ 11 Postanowienia końcowe

Zmiany Regulaminu nie mają zastosowania do Umów ś.u.d.e. zawartych przed wejściem w życie zmian Regulaminu.

Wszelkie informacje i oświadczenia Organizatora, w tym dotyczące rozwiązania umowy, uważa się za doręczone poprzez przesłanie na wskazany w formularzu rejestracyjnym adres poczty elektronicznej Klienta.

Wszelkie informacje i oświadczenia Klienta, w tym dotyczące rozwiązania Umowy, uważa się za doręczone poprzez przesłanie na adres poczty elektronicznej: pomoc@topm.pl.

Prawem właściwym dla stosowania niniejszego Regulaminu jest prawo polskie. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie, w szczególności do składania oświadczeń woli drogą elektroniczną, zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz innych ustaw, w tym w szczególności ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 344 ze zm.).

W przypadku wystąpienia sporu Organizator oraz Użytkownik (Klient) dołożą starań, by rozwiązać go w sposób polubowny. W przypadku sporu, który nie został rozwiązany polubownie, każda ze stron może wystąpić do sądu powszechnego właściwości ogólnej. 

Ewentualne spory powstałe pomiędzy Organizatorem a Przedsiębiorcą, rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy ze względu na adres Organizatora.

W przypadku jakichkolwiek pytań, wątpliwości, opinii i uwag związanych z treścią niniejszego Regulaminu należy wysłać wiadomość na adres e-mail: pomoc@topm.pl.


>